Ramowy rozkład dnia dla dzieci 3,4 - letnich Czas – od…do… | Czas trwania | Organizacyjna forma aktywności | 630 - 700 | 1 | Schodzenie się dzieci - w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze | 700 - 800 | 1 | Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, indywidualna praca z dziećmi | 800 - 810 | 0.10’ | Ćwiczenia poranne – zestaw ćwiczeń lub zabawy ilustracyjne inscenizowane przy piosence | 810 - 820 | 0.10’ | Krąg zmysłów i procesów poznawczych – aktywności i zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz innych procesów poznawczych | 820 - 830 | 0.10’ | Czynności higieniczno-porządkowe | 830 - 900 | 0.30’ | Śniadanie | 900 – 915 | 0.15’ | Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego | 915 – 1000 | 0.45’ | Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna praca z dziećmi | 1000 – 1045 | 1 | Spacer, obserwacje przyrodnicze lub pobyt w ogrodzie przedszkolnym | 1045 – 1100 | 0.15’ | Czynności higieniczno- porządkowe | 1100 – 1115 | 0.15’ | II śniadanie | 1115- 1130 | 0.15’ | Minutki dla bajki – czytanie lub opowiadanie dzieciom | 1130 – 1310 | 1.45’ | Wypoczynek na leżakach | 1310 – 1330 | 0.20’ | Czynności higieniczno-porządkowe, zabawa ruchowa | 1330 – 1400 | 0.30’ | Obiad | 1400 - 1430 | 0.30’ | Zabawa dydaktyczna, ćwiczenia utrwalające, zabawy ruchowe | 1430 – 1530 | 1 | Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna praca z dziećmi/pobyt w ogrodzie | 1530 – 1630 | 1 | Rozchodzenie się dzieci - w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci | Język angielski- środa i piątek Logopeda- poniedziałek i wtorek
Ramowy rozkład dnia dla dzieci 5,6 -letnich Czas – od…do… | Czas trwania | Organizacyjna forma aktywności | 630 - 700 | 1 | Schodzenie się dzieci - w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze | 700 - 800 | 1 | Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna i grupowa praca z dziećmi | 800 - 810 | 0.10’ | Ćwiczenia poranne | 810 – 820 | 0.10’ | Krąg zmysłów i procesów poznawczych – aktywności i zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz innych procesów poznawczych | 820 – 830 | 0.10’ | Czynności higieniczno-porządkowe | 830 - 900 | 0.30’ | Śniadanie | 900 - 1000 | 1 | Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego | 1000 – 1015 | 1 | Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna i grupowa praca z dziećmi | 1015 – 1050 | 0.45’ | Spacer, obserwacje przyrodnicze | 1050 - 1100 | 0.10’ | Czynności higieniczno-porządkowe | 1100 – 1115 | 0.15’ | II śniadanie | 1115 – 1145 | 0.30’ | Bajkoterapia/czytanie dzieciom, zabawy dydaktyczne i ćwiczenia utrwalające | 1145 – 1320 | 1.35’ | Pobyt w ogrodzie przedszkolnym | 1320 – 1330 | 0.10’ | Czynności higieniczno-porządkowe | 1330 – 1400 | 0.30’ | Obiad | 1400 - 1440 | 0.40’ | Zabawy dydaktyczne i ćwiczenia utrwalające treści, praca indywidualna | 1440 - 1500 | 0.20’ | Prace użyteczne – porządkowanie zabawek na półkach, segregowanie materiału przyrodniczego w kąciku przyrody itp. | 1500 - 1600 | 1 | Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna i grupowa praca z dziećmi/pobyt w ogrodzie | 1600 – 1630 | 1 | Rozchodzenie się dzieci - w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci | Język angielski- środa i piątek Logopeda- poniedziałek i wtorek Religia- wtorek i czwartek
|